maandag 3 maart 2014

BAN PHE EEN AARDIG VISSERSDORP.

Zaterdag en Zondag 1 en 2 maart 2014. Heel vervelend........maar ik heb een dikke verkoudheid meegenomen uit Cambodja. In Siem Reap merkte ik het al. Beet hoesten en kuchen, verstopte neus enz.
Toen ik vanmorgen opstond voelde ik me loom en moe. Na het ontbijt kreeg ik slaap en ben gaan liggen. Heel vervelende hoestbuien, met kriebels van hier tot ginds, kreeg ik cadeau.
Alle tafeltjes op een oud singer onderstel.
Ik voelde me echt belabberd. In de middag zijn we het restaurant dat bij dit guesthouse ligt in gegaan en hebben wat gegeten. Daarna terug naar de kamer en snurken. Heel wat paracetamols moesten er aan te pas komen om me redelijk op de been te houden. Het vervelende van die tabletjes is, dat ik de ene na de andere hitte-explosie krijg. Het slapen 's nachts is soms heel vervelend, kriebelhoest aanvallen. Nu is het zondag en gaat het wat beter, al was ik niet van plan om veel uit te voeren. Wanneer we op 10 maart terugvliegen naar Nederland moet ik weer geheel de oude zijn. Dus....houd ik mijn gemak
Maandag en dinsdag 3 en 4 maart 2014.Nou de maandag was helemaal een petdag. Ik kreeg buikloop en voelde me heel slap. Hele dag niets gegeten alleen lauwe thee gedronken. Ik kon geen eten zien noch ruiken. Maukie heeft wat boodschapjes gedaan. Water voor de thee en brood. De Seven/Eleven is er goed voor. Vele uurtjes op bed doorgebracht, de enige plek waar ik bij de mensen was. Het was 's middags bloedje heet. De ene hitte explosie na de andere.
We hebben een totale rustdag gehouden.
Dinsdagmorgen voelde ik me een stuk beter. Ik kon zowaar weer ontbijten. Nog wat slap in de beentjes maar ik mag niet klagen. 'sMiddags een rijstgerecht genuttigd. We doen vandaag helemaal niks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten