woensdag 5 maart 2014

WE BEGINNEN AAN DE VLUCHT NAAR DUSSELDORF TE DENKEN.

De Mekongreis zullen we nooit vergeten.
 Woensdag 5 en Donderdag 6 maart 2014. Drie maanden van deze geweldige, maar vermoeiende reis zijn bijna om. We hebben er van genoten en het was spannend met veel afwisseling. Aanstaande maandag 10 maart zal het dan zover zijn, we vliegen 's avonds om vijf over acht vanaf Bangkok Suvarnabhumi naar Abu Dhabi met Air Berlin, vluchtnr.AB4025, daarna met Etihad Airwys naar Dusseldorf, vluchtnr.AB 4009, waar we om 6.35 u. aankomen. Onze zoon Ben komt ons dan ophalen en brengt ons naar Uden. Daar zijn we heel erg blij mee. De laatste dagen hier in Ban Phe zullen rustig verlopen. We zijn eigenlijk een beetje reismoe. Het guesthouse waar we nu zitten is goed te noemen. Huisje nr. 12 ligt rustig. Je hoort eigenlijk weinig of niets.Mijn verkoudheid waar ik eerder over sprak neemt af. Beetje hoesten...maar ik voel me stukken beter. Mijn eetlust is ook weer terug. Dus we zijn beide blij, tenslotte moet ik weer helemaal fit zijn voor de vliegreis. Vandaag houden we ons gemak, trouwens de temperatuur is er ook niet naar om veel te ondernemen.
Overpeinzing!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten